دستگاه کباب پز هوشمند

دستگاه کباب پز هوشمند

Char-Broil که به وای فای متصل می شوند

کمپانی Char-Broil از کمپانی ها قدیمی گریل ساز است.

این کمپانی هم گام با موج مدرن هوشمند سازی خانه ها یاهمان اسمارت هوم،گریل جدیدی را به بازار عرضه کرده است که به وای فای متصل می شود و فرد می تواند از هر جایی که هست گریل خود را کنترل کند.

گریل ها و باربیکیوهای Char-Broil را آشپزهای حرفه ای و طرفدارن غذاهای گریل و باربیکیو شده را به خوبی می شناسند.

با انقلابی که در اتوماسیون های خانگی پیش آمده است و هوشمند کردن خانه ها این روزها در حال رشد و گسترش خوبی است و کمپانی ها مختلف در جهت این اتوماسیون و انقلاب هوشمند، در تلاش هستند سهم خود را داشته باشند و در زمینه های مختلف محصولاتی را که هوشمند هستند و یا به سیستم های خانگی هوشمند کمک می کنند تولید کنند.

اولین گریل دودی

چند روزی است که کمپانی Char-Broil اولین گریل دودی(دستگاه های گریل و باربیکیو و اسموکر یا همان دودزاها با هم تفاوت دارند) دارای وای فای را طراحی و به بازار عرضه کرده است.

این اسموکرها امکان نظارت از راه دور را به آشپز می دهند کافی است کاربر این اسموکر به اپلیکیشن موبایل آن متصل شوند. اسموکرها نسبت به گریل ها در میان آشپزهای حرفه ای محبوب تر هستند.

زیرا امکان نظارت بیش تر به مراحل پخت را به آن ها می دهد. این کمپانی دو نوع اسموکر طراحی و تولید کرده است. در هر دو مدل از فناوری “آشپز هوشمند”-“SmartChef ” کمپانی Char-Broil استفاده شده است.

فناوری جدید در اسموکرها

این فناوری در واقع به کاربران این اسموکرها اجازه می دهد تا بعد از آماده کردن مواد غذایی و قرار دادانش در اسموکر ،هر جایی که می خواهند بروند و نگران سوختن و یا نپختن غذا نباشند زیرا اپلیکیشن این اسموکر زمانی که بر روی دستگاه شما باشد می تواید از هر جایی که هستید عملکرد آن را تنظیم کنید.فرق دو اسموکر در ظرفیت و میزان دودزایی آن ها است.

اپلیکیشن این اسموکرها در استور اپل و گوگل پلی موجود است اما هنوز برای ویندوزفون عرضه نشده است.

این اپلیکیشن در مورد درجه حرارت و زمان پخت به کاربر اطلاع می دهد و کاربر از راه دور می تواند مراحل را تنظیم کند و یا دستگاه را خاموش کند.

بر روی این اپلیکیشن می توان نوتیفیکیشن ها را هم که در مورد تمام شدن مرحله ی پختن و یا نزدیک بودن به زمان اتمام پخت دریافت کرد.ب اتصال این دستگاه ها به فضای ابری می توانید ویزگی های جالب دیگری را هم مشاهده کنید برای مثال اطلاعات مربوط به آب و هوا را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این اسموکرها فعلا تنها از طریق وب سایت آمازون به فروش می رسند و قیمت های 400 و 300 دلاری دارند.

 

اپلیکیشن ها در این نوع اسموکر

اپلیکشین های این اسموکرها طوری طراحی شده اند که می توان نوع گوشت یا سبزیجات را انتخاب کرد و مدت زمان پخت هر یک را مشاهده و طبق ان برنامه ی پخت را به اسموکر ارسال کرده تا عملیات پخت آغاز شود.

این اپلیکیشن در هر دو استور رایگان است.این نوع دستگاه فعلا تنها دستگاه وای فای دار موجود در بازار هستند.

اما با روند رو به رشدی که این روزها در اتوماسیون های خانگی وجود دارد، دستگاه های مشابه دیگری و یا حتی بهتر و پیشرفته تر در اینده ای نزدیک تولید خواهند شد.

 

 

منبع:

https://faceit.ir/news/

 

از اینستاگرام ما دیدن نمایید، نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

خانه هوشمند زاگرس www.instagram.com/zagros.smarthome

 

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با دیگر امکانات و اخبار هوشمند دنیا با سایت ما در ارتباط باشید.

www.zcontrol.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *